Saturday, November 1, 2008

Anotimpuri

Daca e primavara, ma indragostesc de primavara, daca e vara, de vara. Acum e inca toamna, desi se simte in aer deja iarna.
Imi place toamna, mai ales pentru noianul de frunze colorate prin care imi place sa ma plimb. Si pentru castane. Am adunat la lucru o duzina de castane. Si in fiecare geanta si in fiecare geaca am cate o castana. Eu sunt de parere ca fericirea se ascunde uneori in castane.
Aseara contemplam cu un prieten aerul de afara. Rece, mirosea a fum si carnati afumati, a padure, dar si a iarna.
Gata, deja toamna e pe trecute. Eu abia astept sa vina iarna, cu multa, multa zapada. Ador zapada si ador sa o simt scartaind sub picioare. Iar aerul sa fie rece si tare, si sa-mi inghete nasul, sa-mi iau caciula cu urechi si unul din fularele moi.
Nu, inca nu mi-am facut planuri de Craciun, dar nu am nevoie decat de o portocala sa imi aduc aminte de atmosfera de sarbatoare de atunci.
Afara e inca toamna, a plouat, a tunat, a trecut furtuna. E umed, e rece si miroase ca intr-o padure. E perfect!


1 comment:

Anonymous said...

dorutza.blogspot.com is very informative. The article is very professionally written. I enjoy reading dorutza.blogspot.com every day.
fast loan
cash advance