Sunday, July 20, 2008

Dincolo de sunete

Josh Groban. Nu stiu daca va spune ceva numele asta, dar el reprezinta pentru mine cea mai minunata voce din cate am auzit pana acum. Puternica, dar sensibila in acelasi timp, vocea lui imi induce o stare de calm, in sensul cel mai placut al cuvantului. Fie ca sunt trista sau doar obosita, e suficient sa ascult o melodie de-a lui pentru a-mi readuce un zambet cald pe buze.
Nu stiu cum sa definesc stilul pe care il abordeaza. Poate gresesc facand asocierea cu Vonda Shepard, dar mi se pare ca se aseamana in unele privinte.
Melodiile lui Josh Groban nu vorbesc despre viata de pe strada, femei si bani sau filozofia vietii. Versurile lui te ating, iti dezvaluie latura sensibila, sentimente de prietenie, iubire, adoratie divina sau dezamagiri.
Pentru mine, Josh Groban depaseste granitele muzicii. Nu e doar un fundal sonor pentru ocazii speciale, e o stare de spirit.
Va las sa ascultati melodia cu care m-a cucerit de prima oara cand am auzit-o si cea care dovedeste ca Josh Groban are intr-adevar o voce extraordinara.

No comments: