Wednesday, April 11, 2007

Avatar de yahoo :))

Asa-i ca e simpatic foc?

...a se observa pe fundal un instantaneu din Lothlorien
Yahoo! Avatars

19.04.2007
Deci nu stiam ca astia o sa imi upgradeze avatarul automat si pe site-ul asta :)))
Deci nu mai e nici un lothlorien in fundal, nu stiu ce s-a intamplat cu optiunea de a-ti pune un background din propriul comp... aici sunt eu la bucatarie. Si chiar o sa fiu busy prin bucatarie un urmatoarea ora. Partea proasta e ca nu mai am cafea, dar pana la urma, e bun si ceaiul!

1 comment:

Anonymous said...

Ce-i aia.. lo... thiel.. ca am si uitat cum ii zice? Avatarul e simpatic, parca e intr-o haina de noapte ;))

Si.. nu stiam ca esti, citez: LOTR freak, am incheiat citatul, lol... Nu sunt sigur care e diferenta intre uruc-hai si orc, dar m-am uitat cu atentie la film :P

Mai viziteaza-mi blogu`.. poate o sa gasesti ceva interesant.. ma gandeam sa scriu ceva... fantesy? ;)